Duminica noaptea, desi ar fi trebuit sa ma culc devreme pentru ca a 2-a zi ma asteptau conferintele de la Olimpiadele Comunicarii, am decis sa ma uit la Apropo TV si n-am facut rau deloc. M-am amuzat copios alaturi de Razvan Exarhu la doua din reclamele pentru faina Dobrogea, singurul ingredient de care depinde (mai nou) cat de mult cresc cozonacii.

In afara de naturaletea personajelor, care mai au putin si-l iau la bataie pe reporter ca indrazneste sa puna la indoiala calitatile extraordinare ale fainei, am observat ca si limbajul acestora nu este unul strain unui numar din ce in ce mai mare de romani…si anume lipsa acordului subiect-predicat „Zice ca a folosit faina Dobrogea si nu i-a crescut cozonacii.”

Acum dilema mea este: exact asa s-a vrut scenariul, cu greseli gramaticale pentru a sublinia ceva ori este o eroare grava trecuta cu vederea? Aceasta este descrierea agentiei producatoare „Cap este o agentie independenta, eficienta si creativa, cu performante paradoxale pentru dimensiunea ei. Din 2001, direct sau in parteneriate precum Next/Cap sau Sister&Cap am construit sau consolidat marci de success precum Murfatlar, Unirea, Zaraza, Fulga, Dufa, Banca Transilvania, Bucegi, FHM.”

Si nu inteleg…campania Zaraza a fost cea mai buna de anul trecut, iar acum apar cu un spot cu dezacorduri? /:)